مشاوره و فروش ازساعت 8الی22حتی ایام تعطیل تلفن تماس09126706649

تجهیزات عطاری>عرق گیری در منزل به روشی ساده

يکشنبه 12 ارديبهشت 1395
20:22
علی

تصور کنید که قصد دارید گلاب، عرق نعنا، عرق آویشن یا هر عرق دیگری را در خانه داشته باشید. در این صورت چکار می کنید؟ اولین راهی که به نظر شما می رسد، این است که با مراجعه به فروشگاههای سطح شهر، چند شیشه از عرقیات گیاهی را خریداری کرده و به منزل می آورید و مصرف می کنید.
اما آیا تابحال به این دقت کرده اید که تا چه حد می توان به این عرقیات مطمئن بود؟
آیا از شرایط بهداشتی تولید این عرقیات اطلاع دارید؟ آیا از تازه و سالم بودن عرقیات بازار مطمئن هستید؟
ما برای شما راه دیگری را نیز سراغ داریم که علاوه بر اینکه باعث اطمینان شما از سلامت و بهداشت عرقیات مصرفی شما می شود، مزایای فراوان دیگری را نیز به ارمغان می آورد.
تولید عرقیات گیاهی در خانه، علاوه بر اینکه می تواند شما را از سلامت عرقیات مصرفی تان مطمئن سازد، می تواند عملی مفرح و نشاط بخش باشد.
دستگاه عرق گیر خانگی گیاهان دارویی، دستگاهی ارزان قیمت و با کاربری آسان است که می توانید به وسیله آن، انواع گیاهان دارویی را در منزل عرق گیری کنید.



[ بازدید : 1415 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]