مشاوره و فروش ازساعت 8الی22حتی ایام تعطیل تلفن تماس09126706649

فولیکول مو

چهارشنبه 2 دی 1394
0:28
علی

فولیکول مو یک کیسه یا حفره ای از پوست است ، که در آن مو بطور منحصر به فرد وجود دارد. رشد آن بر روی پوست سر در سه مرحله اتفاق می افتد و حدود ۳ تا ۴ سال طول می کشد. این مقاله شامل برخی اطلاعات در چرخه رشد مو می باشد که توصیه می شود تا پایان آن را مطالعه کنید.

اصطلاح فولیکول از کلمه فولیس که یک لغت لاتین است گرفته شده و به معنای کیسه است. این یک ساختار پیچیده است که مسئول نسل فیبر مو و رشد مو است. غدد سبابه که سبوم ترشح می کنند بطور مستقیم آنها را به فولیکول های مو می فرستند. از این رو تعدادی از این غدد بطور مستقیم برای تراکم مو مناسب است. غدد عرق ، پاپیلای ، ریشه مو ، ماتریس ، فیبر مو و سیستم عصبی نقش حیاتی در سلامت ریشه های مو ایفا می کنند.

فولیکول مو چیست؟

تعریف آن بدین گونه است که یک ساختار مانند کیسه است که در لایه زیرین پوست قرار دارد که مو از آن قسمت شروع به رشد می کند. شایان ذکر است که آناتومی آن بسیار پیچیده است و رشد آن در یک چرخه هماهنگ شده اتفاق می افتد. در چرخه رشد سه فاز اولیه وجود دارد. اولین فاز آناژن ( رشد یک فاز فعال ) و پس از آن کاتاژن ( مرحله انتقالی و رگرسیون ) و مرحله آخر تلوژن ( مرحله استراحت یا فاز ساکن ) است.

در مطالعات صورت گرفته چرخه رشد هر فولیکول حدود ۳ تا ۴ سال طول می کشد و این مدت زمان ممکن است با توجه به محل مو متفاوت باشد. بطور مثال برای موی ابرو تکمیل این چرخه حدودا ۱ سال و نیم تا ۲ سال بطول می انجامد. در یک زمان حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد از کل فولیکول در رشد فعال ( آناژن ) باقی می ماند و طول رشد موی سر در هر سال حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر است. پس از اتمام فاز تلوژن آنها مجددا برای رشد وارد فاز آناژن می شوند. تنظیم ژن و سیگنال های شیمیایی از این چرخه در جزئیات مورد بررسی قرار گرفته اند.

در یک فرد با موهای سالم چرخه رشد مو بطور طبیعی ادامه دارد البته این تحت شرایط خاصی اتفاق می افتد که سبب نازک شدن تار مو می شود. با این وجود ، در افرادی که به طاسی مبتلا هستند ، فولیکول های مو در نقاط طاس از رشد باز می ایستد و متاسفانه علت دقیق این چرخه رشد غیرطبیعی مشخص نیست. با این حال متخصصین معتقدند که عوامل ژنتیکی و هورمون ها علل اصلی در طاسی فرد می باشند.


[ بازدید : 1355 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مدل گوجه ای مو

يکشنبه 29 آذر 1394
1:43
علی

christina-bun

زمانیکه میخواهید موهایتان را بالا ببندید بگونه ای که بر روی صورتتان نریزد ، مدل گوجه ای بهترین مدل بشمار می آید ، فراموش نکنید حتی وقتی هوا خوب نیست نیز می توان از این مدل استفاده کرد تا از پخش شدن موها بر روی صورت جلوگیری شود.

در این مقاله سعی داریم تا این مدل مو و نحوه بستن به اینصورت را برای شما توضیح دهیم. موهای خود را به دو بخش تقسیم کنید. (می توانید قسمت بالایی را با یک کش ببندید. ) قسمت پایین را با شانه دانه بلند بپوشانید سپس آن را با سنجاق سر محکم نمایید. اگر موهای ضخیمی دارید ، برای قسمت پایین تنها مقدار کمی مو را جدا کنید. قسمت پایین را باید کمی بپیچانید تا مدل بگیرد. فقط بخاطر داشته باشید که از اسپری مو استفاده نکنید زیرا درخشندگی موهایتان را کم می کند.

حال قسمت بالایی را به دور قسمت پایین بپیچانید تا مدل گوجه ای شود. سپس برای زیبایی می توانید از سنجاق استفاده کنید.


[ بازدید : 1433 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بدون نیاز به عمل جراحی زیباتر بنظر برسید! (۲)

شنبه 28 آذر 1394
4:52
علی

getty_rf_photo_of_woman_touching_jaw_line

ـ لیزرهای NONABLATIVE : این لیزر ها بدن آسیب رساندن به لایه بالایی پوست به لایه زیرین نفوذ می کنند. در واقع آنها به پوست شما کمک می کنند که کلاژن تولید کند که در نتیجه خطوط ریز کاهش پیدا کرده و پوست صورت شما سفت تر می شود. این روش ممکن است دردناک باشد اما پزشک شما می تواند با استفاده از دارو صورت شما را بی حس نماید. برای اینکه این نوع از لیزر به سطح پوست آسیبی نمی رساند ، مدت زمان بهبودی به قدری که برای سایر لیزرها نیاز است ، لازم نیست.

لیزر NONABLATIVE گزینه درمانی مناسبی برای کسانی است که نمی خواهند مرخصی کاری بگیرند. بیمار ممکن است بعد از یک جلسه قرمزی خفیفی را در پوست صورت خود تجربه کند اما آن بسرعت بهبود می یابد. برای کسب بهترین نتیجه ۴ تا ۶ مرحله درمان با فاصله زمانی در بین آن توصیه می شود.

این نوع از لیزر درمان مناسبی بخصوص برای ملاسما ـ لکه های قهوه ای که اغلبا در حین بارداری ایجاد می شوند ـ بشمار می آید.

ـ لیزر DIODE : افرادی که مبتلا به آکنه های عمیق هستند می توانند بهترین نتیجه را از این نوع لیزر کسب کنند. این غدد چربی را که آکنه ها از آن تغذیه می کنند از بین می برد. همانند لیزر NONABLATIVE بدون آسیب به قسمت بالایی پوست ، به لایه زیرین نفوذ می کنند. از جمله عوارض مهم آن قرمزی و التهاب است که مدت زمان طولانی باقی نمی ماند.

برای اینکه به نتیجه مناسب دست یابید به چند جلسه نیاز دارید. مشاهده شده است که درمان آکنه بیمار بعد از ۶ ماه و با ۵ دوره لیزر DIODE بهبود یافته است.

ـ IPL : همانند لیزرهایی که گفته شد ، IPL نیز به لایه عمیق پوست که درم نامیده می شوند نفوذ می کند. پالس های کوتاهی از گرما و نور است که سلول های پوست را از بین می برد و شروع به تجدید پوست می نماید. برخلاف لیزر ، IPL طیف گسترده ای از نور است که همزمان می تواند انواع مختلفی از لکه ها را درمان کند. این درمان معمولا دردناک است ، اما جهت خلاصی از در می توانید با پزشک خود مشورت نمایید.

IPL می تواند قرمزی و کبودی زیر چشم را که توسط رگ های خونی ایجاد می شود ، کاهش دهد. به چند جلسه نیاز است تا رگ های خونی را تبخیر کند بدون اینکه آسیبی به سطح پوست برساند. با استفاده از این روش می توان لکه های حاصل از ملاسما و یا افزایش سن را نیز از بین برد همچنین پوست را تحریک می کند تا کلاژن تولید کند به اینصورت با چین و چروک نیز به مبارزه می پردازد.

ـ مواد پر کننده آرایشی : مواد پرکننده آرایشی با حجیم کردن بافت های زیرین ، چین و چروک ها را نرم و صاف می کند. اغلب پزشکان توصیه می کنند که این تزریق در نقاطی که دارای مشکل هستند ، صورت گیرد. کلاژن قدیمی ترین و شناخته شده ترین پرکننده ارایشی بشمار می آید. گزینه های جدید شامل اسید هیالورونیک ، کلسیم هیدروکسی لاپتیت ، پلی ـ ال اسید لاکتیک ، دانه های پلی متیل و چربی معمولی هستند که از ران و یا شکم فرد بیمار گرفته می شود.

نتایج حاصل از تزریق اسید هیالورونیک می تواند ۹ ماه یا بیشتر به طول انجامد. توجه داشته باشید که اثرات تزریق کلاژن متفاوت است و شما ممکن است هر ۳ تا ۶ ماه یکبار به تزریق دوباره آن نیاز داشته باشید.

پرکننده ها همچنین می توانند کیسه و یا گودی های تیره رنگ زیر چشم را نیز درمان کنند.

بسیاری از پر کننده های آرایشی که پزشکان برای درمان چین و چروک و حلقه های تیره زیر چشم استفاده می کنند ، می توانند برای حجیم نمودن لب ها نیز مورد استفاده قرار گیرند. تزریق کلاژن و اسید هیالورونیک به لب بطور موقت نتیجه بخش خواهد بود اما برای اینکه نتیجه ی طولانی مدت حاصل شود می توانید برای حجیم نمودن لب ها سلول های چربی تزریق نمایید.

در انتها به یاد داشته باشید که روش های غیر جراحی بدون خطر نیستند. امکان دارد پوست شما یک واکنش آلرژیک نسب به داروی بیهوشی و یا پرکننده ها نشان دهد. لایه برداری ، میکرودرم و لیزر می توانند باعث ایجاد زخم شوند و یا رنگ پوست را تغییر دهند. اما ریسک این روش ها اغلبا کمتر از شیوه های جراحی می باشد. بهتر است قبل از اقدام به آن با متخصص پوست مشورت نمایید و از توصیه های او بهره مند شوید.


[ بازدید : 9375 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لوازم > تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی > فروش توالت فرنگی دیواری تاشو برای اولین بار درایران

پنجشنبه 26 آذر 1394
19:53
علی

قابل توجه مشتریان گرامی (والدین و -سالمندان ,جانبازان -معلولین - بیماران-آپارتمان نشینان –همه کسانی که به فکر سلامتی و راحتی خود هستند )
در حقیقت توالت فرنگی سالیان زیادی است که وجود دارد اما میدانید چرا باوجود داشتن ونصب آن بصورت دکوری بوده و مورد بهره برداری قرار نمیگیرد؟ چون نظافت آن مشکل و غیر قابل اعتماد است و همچنین هزینه بر و جاگیر است اما توالت فرنگی دیواری تاشواین مشکلات را حل کرده است
قابل نصب به دیواربوده
نیاز به جابجایی نداردو ایجاد مزاحمت نمیکند
به راحتی به سمت دیوار باز و بسته می شود.
تمام فلزی وقادر به تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم می باشد
قابل تنظیم فاصله از دیوار بین ۱۵ الی ۴۰ سانتیمتر است
توالت فرنگی دیواری تاشونیازی به جای مجزا و تخریب وهزینه های کلان دیگر ندارد
دو پایه آن بصورت افقی برروی دیوار پشت توالت معمولی (شرقی) با پیچ وروپلاک نصب میشود و دوپایه دیگرآن بصورت عمودی وآزاد برروی زمین قرار میگیرد و به طرف دیوار تاشده وبافاصله ای 40سانیمتری از کف توالت جمع میشود وبه دیوار میچسبد.
ازنظر نظافت و ظرفیت کاملاً آزمایش شده و به تمامی سوالاتی که به ذهن میرسد پاسخگو میباشد و همه کسانی که آن را تهیه کرده اند ابراز رضایت نموده اند .- وباطیب خاطر آن را برای والدین واطرافیان پیشنهاد نمائید
روشهای خرید :

نحوه خرید توالت فرنگی دیواری تاشو آسانا :

در صورتیکه در تهران و حومه باشید : ارسال از طریق پیک بوده و در طی 2 ساعت بعد از سفارش دستگاه تقطیر تحویل شما داده خواهد شد ضمن اینکه میتوانید وجه را درب محل شما توسط پیک موتوری تحویل دهید.

----------

در صورتیکه در شهرستان باشید : ارسال از طریق باربری بین شهری می باشد که در مراکز استان ها 24 ساعت بعد از سفارش و در شهرستانها 48 ساعت بعد از سفارش می باشد .

بعد از ارسال دستگاه تقطیر ، شماره بیجک باربری برای شما پیامک خواهد شد.


در صورت تمایل به خرید هزینه را به کارت زیر واریز کرده :


((بنام رمضانعلی زارع))
بانک شماره حساب شماره کارت
ملی 0307419599009 6037-9913-4835-7009






و سپس با شماره تلفن

09305690923

تماس گرفته و آدرس و مشخصات خود را اطلاع دهید .

----------


مدت زمان تحویل به خریدار:

1- جهت تهران فوری و نهایت 2 ساعت بعد از سفارش از طریق پیک.

در سراسر تهران ما میتوانیم بوسیله پیک موتوری دستگاه را ارسال کرده و وجه آن را درب محل شما توسط پیک دریافت گردد.
2- جهت مراکز استان 24 ساعت بعد از سفارش از طریق باربری بین شهری و تیپاکس.

3- جهت شهرستان ها 48 ساعت بعد از سفارش ار طریق باربری بین شهری.



[ بازدید : 432 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عادت هایی که باعث پیری زودرس می شوند(۲)

پنجشنبه 26 آذر 1394
3:14
علی


Young beautiful caucasian blond woman

ـ خوابیدن به پهلو : داشتن موقعیت جنینی در حین خواب ممکن است راحت باشد اما فراموش نکنید که برای پوست شما بد است. پزشکان می گویند فشار دادن صورت بر روی بالش آن هم بمدت ۸ ساعت می تواند سبب شکسته شدن پوست و ایجاد چین و چروک بر روی آن شود. سعی کنید تمرین نموده و به پشت بخوابید و اگر در طول خواب بیدار شدید و متوجه شدید که بر روی شکم با پهلوی خود خوابیده اید ، بچرخید و به پشت بخوابید.

ـ استفاده از نی در حین نوشیدن : آیا نوشابه ، چای و یا قهوه را با استفاده از نی برای جلوگیری از کثیف شدن لباس های سفیدتان و یا ممانعت از تماس دهانتان با قوطی ها می نوشید؟! این امر باعث ایجاد چروک در دور دهان شما می گردد. در طولانی مدت غنچه کردن لب ها برای جرعه جرعه نوشیدن از نی باعث ایجاد چین و چروک در اطراف دهان می شود. از نوشیدن با نی خودداری کنید.

ـ محصولات ضد چین و چروک : استفاده از محصولات ضد چین و چروک نظیر رتینول ، پیتید ها و آنتی اکسیدان ها به منظور بهبود ظاهر پوست خوب است. اما سعی کنید از مواد پاک کننده استفاده نکنید. بسیاری از پاک کننده ها حاوی مواد ضد پیری می باشند اما آنها معمولا در غلظت های بالا نمی باشند تا نتایج قابل مشاهده ای را برای پوست شما به ارمغان بیاورند.

از یک پاک کننده ساده و ملایم استفاده کنید. مسلما هزینه کمتری نسبت به نوع ضد چین و چروک آن دارد. پس از استفاده از آن می توانید از یک لوسیون ، سروم یا کرم ضد چین و چروک استفاده نمایید که بر روی پوست باقی بماند و نفوذ کند که در اینصورت نتایج آن قابل مشاهده خواهد بود.

ـ استرس : اگر نگران هستید و به کم خوابی یا بی خوابی مبتلا می باشید بدن شما بدون توقف هورمون استرس تولید می کند که می تواند از جمله عوامل پیری زودرس بشمار آید. کورتیزول هورمون عمده استرس است که باعث شکسته شدن کلاژن شده که این امر می تواند منجر به افتادگی پوست ، چین و چروک و التهاب آن شود.

زمانیکه بدن شما در حال جنگ با خود است مواد مغذی به سمت سایر ارگان های اساسی هدایت می شود و در این میان پوست بی بهره می ماند. استرس و اضطراب می توانند منجر به ایجاد خطوط اخم در میان ابروان شما شوند. تحقیق کنید که چه چیزی باعث آرامش خاطر شما می شود ـ کلاس یوگا ، نوشیدن قهوه با دوستان و … ـ بعلاوه بهتر است بدانید که ورزش یکی از بزرگترین مسکن های استرس است. زیرا سبب افزایش جریان خون ، رساندن اکسیژن و مواد مغذی به پوست و نشاط بخشیدن به چهره می شود.

ـ کرم های ضد آفتاب : بسیاری از محصولات آرایشی ادعا می کنند که حاوی کرم ضد آفتاب هستند که مانع اثرگذاری اشعه های مضر می شوند. اما مسلما میزان آنها کافی نیست تا به دفع آسیب های پوستی و پیری زودرس بپردازد. سعی کنید از مرطوب کننده ای استفاده کنید که در برابر اشعه خورشید از پوست شما محافظت کند سپس آرایش کنید.

مطالعات نشان داده اند زمانیکه ما ضد آفتاب میزنیم تمام نقاط را پوشش نمی دهیم. به همین دلیل توصیه می شود که از مرطوب کننده در زیر آرایش خود استفاده کنید تا سایر نقاط نیز پوشیده شوند.

ـ تمرکز بر روی چین و چروک ها : خطوط و چین و چروک ها تنها مشکل بشمار نمی آیند. لکه های تیره و نقاط قهوه ای می تواند چهره شما را شکسته کند. در واقع این لکه ها نظیر ناهمواری هایی هستند که سبب می شوند شما حداقل ۱۰ سال مسن تر بنظر برسید.

راه حل آن ، لایه برداری از پوست است زیرا این امر سبب از بین رفتن سلول های مرده که حاوی رنگدانه های تیره هستند، می شود بعلاوه می توانید از محصولات روشن کننده استفاده کنید. همچنین به هیچ وجه کرم صد آفتاب را فراموش نکنید زیرا مانع گسترش لکه های تیره می شود.


[ بازدید : 1929 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عادت هایی که باعث پیری زودرس می شوند(۱)

چهارشنبه 25 آذر 1394
19:35
علی

Beauty_Blunders_that_Cause_Premature_Aging

تابش خورشید بر روی پوست سبب ایجاد مشکلاتی می شود. سیگار کشیدن نیز اثرات مخربی بر روی پوست دارد. تا بحال فکر کرده اید که چه کار دیگری انجام می دهید که سبب آسیب رسیدن به پوستتان می شوند! در این مقاله به عادت های بدی اشاره می کنیم که سبب پیری زودرش می شوند که با کاهش آنها می توانید چین و چروک ها را از بین ببرید.

اینکه برای همیشه جوان بمانید غیر ممکن است اما با مراقبت از پوست خود می توانید صورتی شاداب داشته باشید. اجازه ندهید که اشتباهات زیبایی سبب شوند که مسن تر بنظر برسید. با روش هایی آسان می توان از پوست صورت مراقبت نمود.

ـ بیش از حد لاغر هستید : لاغری معایبی نیز دارد. از دست دادن بیش از حد چربی باعث می شود که صورت شما بد قیافه شود و ظاهری پیر پیدا کنید. برخی از رژیم های غذایی خاص نیز باعث ایجاد پیری زودرس می شوند. افزایش وزن و از دست دادن مکرر آن سبب کشیده شدن پوست و گشاد شدن آن می شود. راه حل آن اینگونه است که وزن خود را با دنبال نمودن یک رژیم غذایی سالم و ورزش حفظ کنید.

این رژیم غذایی سالم شامل :

ـ اسید های چرب امگا۳ مانند ماهی قزل آلا و گردو می شود که به مبارزه با چین و چروک می پردازند.

ـ ویتامین C که در مرکبات ، کیوی و اسفناج یافت می شود و به تولید کلاژن کمک می کند.

ـ لیکوین موجود در سس گوجه فرنگی و گریپ فروت در برابر آسیب های خورشید از پوست محافظت می کند.

ـ مالیدن چشم ها : کشیدن و مالیدن پوست نازک اطراف چشم سبب ایجاد تیرگی می شود. به علت اینکه تغییرات رنگدانه ای با افزایش سن شما شروع می شود. که این امر سبب می شود مشن تر بنظر برسید. اگر امکان نمالیدن چشم ها برای شما وجود ندارد باید به یک متخصص آلرژی مراجعه کنید و درمان را شروع کنید.

همچنین فراموش نکنید که در حین آرایش و یا استفاده از لنز چشم با ملایمت با پوست اطراف چشم خود رفتار کنید. که این امر سبب پیشگیری از ایجاد سیاهی در دور چشم و پیری زودرس می شود.

ـ کم خوابی : خواب برای کسب انرژی ، تمرکز و چهره شما ضروری است. متخصصین پوست معتقدند که در حین خواب و در طول شب پوست تجدید می شود و تازه می گردد که در واقع خودش را تعمیر میکند. بعلاوه پف و حلقه های تیره زیر چشم نیز می توانند در نتیجه کم خوابی ایجاد شوند. داشتن خواب کافی برای جلوگیری از پیری زودرس حائز اهمیت است.

راه حل های ارائه شده عبارتند از :

ـ داشتن ۷ تا ۸ ساعت خواب مناسب و راحت.

ـ اتاق خواب شما باید تاریک ، سرد و آرام باشد.

ـ حداقل نیم ساعت قبل از خواب تلویزیون و کامپیوتر را خاموش کنید. زیرا نور آنها می تواند تولید هورمون ملاتونین را که برای خواب مناسب است کاهش دهد.

ـ قبل از خواب یک فنجان چای بنوشید و یا بر روی پای خود روغن اسطوخودوس بمالید یا حتی به یک موزیک آرامبخش گوش کنید.


[ بازدید : 2007 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بدون نیاز به عمل جراحی زیباتر بنظر برسید! (۱)

چهارشنبه 25 آذر 1394
2:00
علی

photolibrary_rf_photo_of_mirror_reflection_of_woman_getting_boto

در برخی موارد بی توجهی به نشانه های پیری که در آینه توجه شما را به خود جلب می کند دشوار است. چین و چروک ها اطراف چشم ها ، لب و لکه های روی پوست و یا حتی پوست آویزان در اثر پیری از جمله موارد مورد توجه بانوان بشمار می آیند. برای اینکه بدون نیاز به عمل جراحی دوباره جوان و زیبا بنظر برسید چندین گزینه وجود دارد همچنین امروزه می توانید با استفاده از روش های غیر جراحی همانند استفاده از لوازم آرایشی ، اثرات مرور زمان را در صورت خود از بین ببرید.

ـ درمان چین و چروک : اگر در پیشانی شما چین و چروک مشاهده می شود تزریق بوتاکس و دیسپورت یک نوع درمان موقت بشمار می آید. اینها از یک نمونه ی تمیز از سم بوتولینوم از باکتری ساخته شده اند. در دوزهای کوچک ، این سم عضلات گره خورده صورت را شل می کند که باعث از بین رفتن خطوط و چین و چروک ها می شود. درد آن بسیار کم است و تزریق آن تنها چند دقیقه به طول می انجامد.

نتایج این نوع درمان معمولا بعد از ۳ تا ۷ روز بروز می کند که داشتن پوستی نرم و صاف در نواحی که تزریق صورت گرفته است از جمله این نتایج می باشد. بعد از مدتی که اثر آن از بین می رود چین و چروک و خطوط دوباره ظاهر می شوند پس برای جلوگیری از این امر باید هر ۳ تا ۶ ماه یکبار تزریق را انجام دهید سپس به تدریج فاصله زمانی را افزایش دهید.

ـ لایه برداری شیمیایی : لایه برداری شیمیایی با استفاده از یک محلول اسیدی به حذف سلول های مرده و قدیمی پوست از روی لایه های بیرونی می پردازد. این محلول اغلبا ترکیبی از اسید گلیکولیک ، اسید لاکتیک ، اسید سالیسیلیک ، فنل و یا اسید تری کلرواستیک است. انجام آن حدودا ۱۵ دقیقه به طول می انجامد که امکان دارد با احساس سوزش و التهاب همراه باشد. در طول چند روز آینده لایه های پوست شما کنده می شود و لایه های جدید که نرم و صاف هستند جایگزین آن می شوند.

لایه برداری شیمیایی می تواند لکه های سن ، خطوط ریز ، جای جوش و چین و چروک های ناشی از آسیب های نور خورشید یا پیری را کاهش دهد. برای نتیجه بهتر می تواند هر چند هفته یکبار این کار را انجام دهید. لایه برداری های عمیق در ابتدا سبب متورم شدن و چوسته چوسته شدن نواحی مورد نظر می شوند اما در انتها نتایج مثبتی خواهند داشت. شما می توانید بطور متوسط ۶ تا ۱۲ ماه بعد برای انجام دوباره لایه برداری عمیق ، به پزشک خود مراجعه کنید.

ـ میکرودرم صورت : امکان دارد از برداشت پوست شنیده باشید ، در واقع روشی است که لایه های بالایی پوست را سمباده می زند. این روش می تواند درمان مناسبی برای آسیب های شدید حاصل از تابش آفتاب باشد اما همراه با خونریزی است که نیاز به یک هفته استراحت دارد. پیلینگ مکانیکی صورت یک گزینه غیر جراحی بشمار می آید که به وسیله کریستال های کوچک لایه برداری را از نلایه بیرونی پوست انجام می دهد. میکرودرم باعث کاهش خطوط ریز ، لکه های قهوه ای و زخم آکنه می شود.

این روش باعث پوسته پوسته شدن صورت می شود که در نتیجه پودری که شامل سلول های مرده پوست است ، در یک ظرف جمع می شود. پوست جدید صورتی رنگ و سفت بنظر می رسد ، همانند حالتی که دچار آفتاب سوختگی شده اید که این حالت در مدت ۲۴ ساعت بهتر می شود و تغییرات را در بافت و تن پوست مشاهده می کنید. این روش نیاز به ۱۰ جلسه دارد که نباید پشت سر هم باشند و بعد از مدتی شما نتیجه زیبایی از آن را مشاهده می کنید.

ـ مبانی ترماژ : برای پوست های آویزان و دارای چین و چروک ، ترماژ می تواند یک روش درمانی مناسب بشمار آید. این دستگاه با استفاده از انرژی فرکانس رادیویی پوست صورت شما را گرم می کند. این گرما بدن را به فعالیت وا می دارد تا کلاژن تولید کند که سبب سفتی پوست می شود. ترماژ می تواند دردناک باشد اما تا کنون درمان خوبی بوده است.

افتادگی پلک پاسخ خوبی به ترماژ می دهد و نتایج حاصل از این روش ۴ تا ۶ ماه بعد از انجام آن نمایان می شوند که مسلما تفاوت مهیجی خواهد بود.


[ بازدید : 4456 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۶ اشتباه رایج در آرایش

سه شنبه 24 آذر 1394
13:29
علی

{445EF2D5-7816-4285-BD13-E7B6D8A7BA03}SL-MM-01-Frosted-Blue

کدام خانوم است که به ظاهر خود اهمیت ندهد ؟! بخصوص زمانیکه قصد شرکت در مهمانی و یا گردهمایی های بزرگ را دارد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا اشتباهات رایج بانوان در حین آرایش را برای شما مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید با ظاهری زیبا و بدون اشکال در مجالس حاضر شوید.

ـ عدم تعادل : زمانی که صحبت از آرایش می شود استعمال بسیار زیاد از هریک از مواد آرایشی به هیچ وجه توصیه نمی شود. مات نمودن بیش از حد صورت ، براق نمودن بیش از حد آن باعث می شود که از صورت از حالت طبیعی خود خارج شود. آرایش یعنی حفظ تعادل در استفاده از هرچیز. زمانی که آرایش می کنید باید به این فکر کنید که آیا این تعادل زیبا وجود دارد یا خیر؟

ـ ابروان نامتقارن : منظور از نا متقارن در واقع آرایش بیش از حد ابروان است. پر کردن ابرو باعث می شود تا بیش از حد برجسته بنظر برسد که در واقع یک حالت اغراق آمیز برای ابروها درست می کند. این امر سبب می شود که چهره شما غیر طبیعی بنظر برسد. اگر می خواهید ابروان شما زیبا بنظر برسد فقط کمی زیر آن را پر کنید و از پر نمودن بالا و میانه آنها خودداری نمایید.

ـ کرم بیش از حد : استفاده از کرم بیش از حد یک اشتباه بزرگ در آرایش بشمار می آید که سبب می شود ویژگی های زیبای صورت شما از آن خارج شده و حالت ترسناک بخود بگیرد. برای داشتن صورتی زیبا باید بصورت ملایم آرایش کنید و کرم بمالید.

ـ عدم توجه به برچسب محصولات : مردم اغلب در انتخاب محصولات اشتباه می کنند که این امر می تواند به ضرر آنها باشد. مراقب باشید که از چه محصولی بر روی پوست صورت خود استفاده می کنید. شما همیشه باید بدانید که فرمول پایه در محصول خریداری شده چیست.

ـ عدم تطابق رنگ کرم پایه : استفاده از رنگ های اشتباه در کرم پایه و کاور یک بحث قدیمی بشمار می آید. سعی کنید کرمی را که با رنگ پوست شما تناسب دارد انتخاب کنید. همچنین فراموش نکنید که رنگ پوست شما امکان دارد در فصول مختلف تیره و یا روشن شود مثلا کسانیکه در سواحل زندگی می کنند در تابستان پوست تیره ای خواهند داشت که باید کرم و کاورهای آرایشی تیره را خریداری کنند.

ـ ضعیف بودن پوست : مردم اغلبا پوست خود را در زیر آرایش آماده نمی کنند و بطور ناگهانی از کرم آرایشی استفاده می کنند. استفاده از رژیم مراقبتی پوست حتی یک مرتبه در هفته نیز کفایت می کند و سبب می شود که آرایش شما طبیعی تر و زیباتر بنظر برسد.

وقتی که بطور طبیعی زیبا بنظر می رسید پس چرا بیش از حد آرایش کنید. آرایش زیاد خوب نیست و به شما چهره ای غیر طبیعی می دهد.


[ بازدید : 724 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راز جوان ماندن

دوشنبه 23 آذر 1394
2:54
علی


راز جوان ماندن

۱–خوردن جعفری
۲–کسانی که زیاد چای بخورند پیر میشوند
۳–خوردن فلفل باعث حفظ جوانی میشود
۴–خوردن سیر از پیری زودرس جلوگیری میکند
۵–قارچ دوران جوانی را افزایش میدهد گوجه طول عمر را افزایش میدهد
۶–اب هویج حافظ جوانی است.

۱۶ ماده غذایی که شما را جذابتر میکند:

۱٫ زغال اخته؛ ضدتیرگی دندان
۲٫بذر کتان؛ اکسیر جوا نی پوست
۳٫ کلم قرمز؛ ضدچین و چروک پوست
۴٫ کیوی؛ میوه دوستدار لثه
۵٫ برگه زردآلو، نگهبان رنگ پوست
۶٫ مرکبات؛ کپسول ضدپیری
۷٫ آلو؛ ضامن ناخن های سفت و محکم
۸٫ سیر؛ جوان کننده پوست
۹٫ تمشک؛ خداحافظی با ورم صورت
۱۰٫ آووکادو؛ میوه جوانی
۱۱٫ غلات کامل؛ پاک کننده پوست
۱۲٫ سنبل هندی؛ مهارکننده استرس
۱۳٫ انبه و هویج؛ هدیه هایی برای پوست
۱۴٫ شیرسویا؛ برای داشتن ناخن های بلند
۱۵٫ لبنیات کم چرب؛ ناخن هایی که نمی شکند
۱۶٫ گوجه فرنگی برای درخشان شدن پوست09305690923


[ بازدید : 600 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لایه بردار طبیعی برای از بین بردن چربی اضافی پوست

دوشنبه 23 آذر 1394
2:53
علی



1429769159558195

جوش شیرین :جوش شیرین را به عنوان یک عامل لایه بردار ملایم برای از بین چربی اضافی پوست و همچنین پاکسازی محل هایی از منافذ باز پوست که درون آنها گرد و خاک و مواد چرب با هم مخلوط و باعث بسته شدن روزنه های پوست شده اند به کار می بریم، این ماده همچنین در تنظیم ph تعادل حالت قلیایی و اسیدی پوست کمک شایانی می کند، یک چایخوری جوش شیرین را به همراه کمی آب مخلوط کرده و پس از شستشوی پوست با آب و صابون محلول بدست آمده را روی صورت ماساژ داده و پس از ۲ تا ۳ دقیقه پوست را با آب سرد شستشو کنید.

لیموترش تازه : بی شک بسیاری از خانم ها تجربه استفاده از آب لیموهای آماده و تیره شدن پوست را دارند ، با توجه به ترکیبات آب لیموهای آماده که گاهی توسط افراد سودجو در کارگاه هایی سعی در تولید آب لیموی تقلبی با استفاده از موادی از قبیل اسید سیتریک و آب کاه دارند توصیه می کنم که در صورت تمایل به استفاده از آب لیمو فقط از لیموترش تازه که هیچ جایگزینی هم ندارد استفاده کنید. لیموترش تازه با قابلیت های فراوانی از جمله : ماهیت اسیدی ، وجود مقدار زیاد ویتامین ث که در بسته شدن منافذ باز پوست نقش مهمی دارند توصیه می شود، به دو صورت می توان از این مائده آسمانی استفاده کرد : ۱- استفاده از لیموترش تازه به تنهایی ۲- استفاده از لیمو در ماسک های مختلف ۱- برای اینکه از لیمو به تنهایی استفاده کنید کافی است پس از طی مراحل بالا یعنی شستشو و بخور یک عدد لیموی تازه را از وسط نصف و به آرامی روی سطح پوست ماساژ و قبل از خشک شدن کامل آن شستشو کنید. ۲- برای تهیه ماسک : به کمک یک قاشق غذاخوری آب لیمو و ۲ عدد سفیده تخم مرغ، یک ماسک صورت شگفت انگیز تهیه کنید، مواد ذکر شده را با هم مخلوط و بر روی پوست صورت پس از طی مراحل ذکر شده ماسک کرده و پس از گذشت ۱۰ دقیقه پوست را با آب ولرم شستشو کنید.09305690923


[ بازدید : 483 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]